Niet-ondersteunde browser
Uw browser wordt niet ondersteund. Gebruik een moderne browser, zoals Edge, Chrome, Firefox of Vivaldi.
Naar de startpagina
  • Mijn account
    Aanmelden
    of Registreren
  • Alle boeketten
    • Bestsellers
    • Gefeliciteerd
    • Bedankt
    • Beterschap
    • Geboorte
    • Tulpen
    • Rozen
    • Veldboeket
    • Boeket met cadeau
    • Rouwboeket
    • Luxe boeketten
    • Valentijnsboeket
    • Planten
    • Winter
  • Valentijn
  • Rouwboeket
  • Buitenland
  • Zakelijk
  • Klantenservice
  • Bloemenbon
  • Magazine
  • categorieën
    • Alle boeketten
    • Valentijn
    • Rouwboeket
    • Buitenland
    • Zakelijk
    • Klantenservice
    • Bloemenbon
    • Magazine

    Vraag en antwoord

    • Veelgestelde vragen
    • Bestellen
    • Bezorging
    • Garantie en retouren
    • Betalen
    • Fleurop Bloemenbon
    • Fleurop Wenskaart
    • Veiligheid en privacy
    • Reviews

    Bezorging

    Kan ik het boeket ook naar een bedrijf, ziekenhuis of rouwcentrum sturen?

    Ja, dat is mogelijk. Tijdens het bestellen kun je aangegeven waar je het boeket wil laten bezorgen. Je kunt hiervoor aangeven of het om een particulier adres, bedrijf of rouwcentrum gaat. De bloemist houdt dan rekening met het bezorgmoment (zo bezorgen zij bij bedrijven voor 17.00 uur).

    Wil je een boeket in het ziekenhuis laten bezorgen? Laat dit weten in het opmerkingenveld 'Is er iets dat wij nog moeten weten?' Vul hierbij de afdeling en het kamernummer in. Zo kunnen wij het boeket gemakkelijk en snel bezorgen!
    Let op: op sommige afdelingen in ziekenhuizen mogen helaas geen bloemen bezorgd worden, bij twijfel kun je hierover contact opnemen met het ziekenhuis.

    https://www.fleurop.nl/veelgestelde-vragen/Bezorging/kan-ik-het-boeket-ook-naar-een-bedrijf-ziekenhuis-of-rouwcentrum-sturen/
    Op welke dagen kan ik het boeket laten bezorgen?

    Je kiest zelf op welke dag het boeket wordt bezorgd. Onze bloemisten bezorgen 6 dagen in de week, van maandag t/m zaterdag (m.u.v. feestdagen).

    https://www.fleurop.nl/veelgestelde-vragen/Bezorging/op-welke-dagen-kan-ik-het-boeket-laten-bezorgen/
    Kan ik zelf aangeven op welk tijdstip het boeket moet worden bezorgd?

    Helaas is het niet mogelijk om een tijdstip of dagdeel voor bezorging aan te geven. Onze bloemisten streven ernaar alles voor 18.00u te bezorgen, echter kunnen wij dit bij drukke dagen niet garanderen. Je ontvangt automatisch een bevestiging wanneer het boeket bezorgd is.

    https://www.fleurop.nl/veelgestelde-vragen/Bezorging/kan-ik-zelf-aangeven-op-welk-tijdstip-het-boeket-moet-worden-bezorgd/
    Kan ik ook een boeket naar het buitenland sturen?

    Ja, dat is mogelijk. Wij bieden hiervoor een speciaal assortiment aan.

    Afhankelijk van het tijdsverschil, kun je vaak dezelfde dag nog een boeket laten bezorgen. Ongeveer 40.000 bloemisten verdeeld over zo'n 140 landen in de hele wereld zijn bij Fleurop aangesloten. Bij het bezorgadres vul je eenvoudig het adres en het telefoonnummer van de ontvanger in het buitenland in. 

    Kom je er niet uit? Neem gerust even contact met ons op via de chat of bel: 0900 15 01 (geen extra kosten).

    https://www.fleurop.nl/veelgestelde-vragen/Bezorging/kan-ik-ook-een-boeket-naar-het-buitenland-sturen/
    Kan ik het boeket vandaag nog laten bezorgen?

    Wanneer je op maandag t/m vrijdag voor 14.00 uur bestelt, wordt het boeket dezelfde dag nog bezorgd. Op zaterdag geldt voor 12.00 besteld, dezelfde dag bezorgd. Op zon- en feestdagen wordt er niet bezorgd.

    https://www.fleurop.nl/veelgestelde-vragen/Bezorging/kan-ik-het-boeket-vandaag-nog-laten-bezorgen/
    Kan ik het boeket ook anoniem versturen?

    Ja, dat kan. Je persoonlijke gegevens worden nooit doorgegeven aan de ontvanger. Tenzij je zelf je naam op het kaartje vermeldt. Vermeld je geen naam op het kaartje dan wordt het boeket anoniem verstuurd. Gegevens van de besteller worden nooit zonder toestemming gedeeld met de ontvanger.

    https://www.fleurop.nl/veelgestelde-vragen/Bezorging/kan-ik-het-boeket-ook-anoniem-versturen/
    Hoe wordt het boeket bezorgd?

    Het boeket wordt altijd persoonlijk bezorgd, wel zo leuk!

    Elk Fleurop boeket wordt bezorgd in een mooie verpakking om het boeket te beschermen. De milieuvriendelijke verpakking maakt dat het boeket echt als een cadeau is ingepakt. 

    Verzorgingstips voor de bloemen en de bloemenvoeding worden toegevoegd in een mapje. Hierop staan tevens gegevens van de Fleurop vakbloemist vermeld. 

    https://www.fleurop.nl/veelgestelde-vragen/Bezorging/hoe-wordt-het-boeket-bezorgd/
    Wat gebeurt er als de ontvanger niet thuis is?

    De ontvanger van het boeket zal d.m.v. een niet-thuiskaart op de hoogte worden gebracht dat hij/zij de bezorger heeft gemist. Op de niet-thuiskaart staan de gegevens van de bloemist, waarmee de ontvanger contact kan opnemen om een vers boeket op te halen. Ook kan het zijn dat het boeket is bezorgd bij de buren. In dat geval wordt het adres van de buren vermeld op de kaart.

    https://www.fleurop.nl/veelgestelde-vragen/Bezorging/wat-gebeurt-er-als-de-ontvanger-niet-thuis-is/
    Krijg ik een ontvangstbevestiging?

    Onze bloemisten maken gebruik van Track & Trace. Zodra zij het boeket hebben bezorgd wordt dit verwerkt en ontvang jij een ontvangstbevestiging in je e-mail. Bezorgingen vinden in de ochtend en middag plaats.

    Heb je (nog) geen bevestiging ontvangen? Controleer dan je ongewenste e-mail of wacht nog even tot einde van de middag.

    https://www.fleurop.nl/veelgestelde-vragen/Bezorging/krijg-ik-een-ontvangstbevestiging/
    Is er een alcohol controle bij het bestellen/bezorgen van alcohol?

    Bij Fleurop vinden wij het belangrijk dat er verantwoord wordt omgegaan met alcohol. Fleurop verkoopt daarom geen alcoholhoudende dranken aan jongeren onder de 18 jaar. Bij het bestellen van een boeket inclusief alcoholische drank vindt er een controle plaats in de checkout waarbij men ermee instemt dat zowel de besteller als de ontvanger 18 jaar of ouder is. Ook bij aflevering van het boeket vindt een leeftijdscontrole plaats.

    https://www.fleurop.nl/veelgestelde-vragen/bloemenbon/veelgestelde-vragen/Bestellen/Bestellen/Bezorging/is-er-een-alcohol-controle-bij-het-bestellen-bezorgen-van-alcohol/
    Service
    • Zoek een bloemist
    • Fleurop Bloemenbon
    • Zakelijk bloemen bestellen
    • Buitenland
    • Klantenservice
    • Mijn account
    • Veelgestelde vragen
    • Algemene voorwaarden
    • Privacy statement
    Populaire categorieën
    • Onze bestsellers
    • Beterschap boeketten
    • Bedankt boeketten
    • Gefeliciteerd bloemen
    • Geboorte bloemen
    • Rozen bestellen
    • Rouwboeket
    • Veldboeketten
    Magazine
    • Nieuws
    • Over ons
    • Vacatures
    • Magazine
    • Lifestyle
    • Bloemenregister
    • Betekenis bloemen
    Ontvang onze nieuwsbrief
    • Thuiswinkel Waarborg
    • Ecommerce Europe
    • Wij zijn aangesloten bij klantenservicefederatie
    Bezorgt een goed gevoel
    Deze website maakt gebruik van cookies om de best mogelijke ervaring te garanderen. Meer informatie...