Vraag en antwoord

Bezorging

Kan ik het boeket vandaag nog laten bezorgen?

Ja, wanneer je voor 14.00 uur bestelt, wordt het boeket vandaag nog bezorgd. Op zaterdag is dat voor 12.00 uur. Op zon- en feestdagen wordt er niet bezorgd.

Op welke dagen kan ik het boeket laten bezorgen?

Onze bloemisten bezorgen 6 dagen in de week, van maandag tot en met zaterdag (m.u.v. feestdagen).

Kan ik zelf aangeven op welk tijdstip het boeket moet worden bezorgd?

Je kunt kiezen uit bezorging voor of na de middag. Onze bloemisten bezorgen meestal op een aantal vaste momenten per dag, waardoor er geen exact tijdstip van bezorging kan worden aangeven.

Hoe wordt het boeket bezorgd?

Het boeket wordt altijd persoonlijk bezorgd, wel zo leuk! Onze bloemen ontvang je dus nooit in een doos.

Kan ik ook een boeket naar het buitenland sturen?

Ja, dat kan. Ongeveer 50.000 bloemisten verdeeld over zo'n 150 landen in de hele wereld zijn bij Fleurop aangesloten. Bij het bezorgadres vul je eenvoudig het adres in het buitenland in. Kom je er niet uit? Neem dan gerust even contact met ons op via de chat of bel 0900 15 01!

Wat zijn de bezorgkosten?

Voor €6,95 wordt het boeket gebonden door een vakkundige bloemist en overal in Nederland persoonlijk bezorgd.

Kan ik het boeket ook naar een bedrijf, ziekenhuis of rouwcentrum sturen?

Ja, dat kan. Tijdens het bestellen kun je aangegeven om wat voor ontvanger het gaat. Hier kun je aangeven dat het om een particulier, bedrijf, ziekenhuis of rouwcentrum gaat. De bloemist houdt hier vervolgens rekening mee met het bezorgmoment (zo bezorgen zij bij bedrijven voor 17.00 uur).

Kan ik het boeket ook anoniem versturen?

Ja, dat kan. Je persoonlijke gegevens worden nooit doorgegeven aan de ontvanger. Tenzij je dus zelf je naam op het kaartje vermeldt, wordt het boeket altijd anoniem verstuurd.

Wat gebeurt er als de ontvanger niet thuis is?

De bloemist zal het boeket bij de buren proberen af te geven, of een kaartje in de brievenbus achter laten.

Ontvang ik een ontvangstbevestiging?

Onze bloemisten maken gebruik van een Track & Trace App. Zodra zij het boeket hebben bezorgd geven zij dit aan in hun persoonlijke app. Vervolgens ontvang jij een ontvangstbevestiging in je e-mail. Twijfel je? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice via 0900 1501 of de live chat.