Vraag en antwoord

Bezorging

Kan ik het boeket vandaag nog laten bezorgen?

Wanneer je op maandag t/m vrijdag voor 14.00 uur bestelt, wordt het boeket dezelfde dag nog bezorgd. Op zaterdag geldt voor 12.00 besteld, dezelfde dag bezorgd.. Op zon- en feestdagen wordt er niet bezorgd.

Op welke dagen kan ik het boeket laten bezorgen?

Je kiest zelf op welke dag het boeket wordt bezorgd. Onze bloemisten bezorgen 6 dagen in de week, van maandag t/m zaterdag (m.u.v. feestdagen).

Kan ik zelf aangeven op welk tijdstip het boeket moet worden bezorgd?

Je kunt kiezen uit bezorging voor- of na de middag. Onze bloemisten bezorgen veelal op een aantal vaste momenten per dag, waardoor er geen exact tijdstip van bezorging kan worden aangeven.

Hoe wordt het boeket bezorgd?

Het boeket wordt altijd persoonlijk bezorgd, wel zo leuk!

Ieder Fleurop boeket wordt bezorgd in een mooie verpakking om het boeket te beschermen. De milieuvriendelijke verpakking maakt dat het boeket echt als een cadeau is ingepakt.

Verzorgingstips voor de bloemen en de bloemenvoeding worden toegevoegd in een mapje. Hierop zijn tevens gegevens van de Fleurop vakbloemist vermeld.

Kan ik ook een boeket naar het buitenland sturen?

Ja, dat kan en hiervoor bieden wij een speciaal assortiment aan. Afhankelijk van het tijdsverschil, kun je vaak dezelfde dag nog laten bezorgen. Ongeveer 40.000 bloemisten verdeeld over zo'n 140 landen in de hele wereld zijn bij Fleurop aangesloten. Bij het bezorgadres vul je eenvoudig het adres en het telefoonnummer van de ontvanger in het buitenland in.

Kom je er niet uit? Neem dan gerust even contact met ons op via de chat of bel: 0900 15 01 (geen extra kosten).

Kan ik het boeket ook naar een bedrijf, ziekenhuis of rouwcentrum sturen?

Ja, dat kan. Tijdens het bestellen kun je aangegeven waar je het boeket wil laten bezorgen. Hier kun je aangeven of het om een particulier adres, bedrijf, of rouwcentrum gaat. De bloemist houdt hier vervolgens rekening mee met het bezorgmoment (zo bezorgen zij bij bedrijven voor 17.00 uur).

Wil je het boeket in het ziekenhuis laten bezorgen? Laat dit weten in het opmerkingenveld 'Is er iets dat wij nog moeten weten?' Vul hierbij ook de afdeling en het kamernummer in. Zo kunnen wij het boeket gemakkelijk en snel bezorgen!

Kan ik het boeket ook anoniem versturen?

Ja, dat kan. Je persoonlijke gegevens worden nooit doorgegeven aan de ontvanger. Tenzij je zelf je naam op het kaartje vermeldt. Vermeld je geen naam op het kaartje dan wordt het boeket anoniem verstuurd. Gegevens van de verzender worden nooit zonder toestemming gedeeld.

Wat gebeurt er als de ontvanger niet thuis is?

De ontvanger van het boeket zal d.m.v. een niet-thuiskaart op de hoogte worden gebracht dat hij/zij de bezorger heeft gemist. Op de niet-thuiskaart staan de gegevens van de bloemist, waarmee de ontvanger contact kan opnemen om een vers boeket op te halen. Ook kan het zijn dat het boeket is bezorgd bij de buren. In dat geval wordt het adres van de buren vermeld op de kaart.

 

Ontvang ik een ontvangstbevestiging?

Onze bloemisten maken gebruik van Track & Trace. Zodra zij het boeket hebben bezorgd wordt dit verwerkt. Vervolgens ontvang jij een ontvangstbevestiging in je e-mail. Twijfel je? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice via 0900 1501 (geen extra kosten) of de chat.