Loading...
Naar de startpagina
Klantenservice Zakelijk Duurzaam Onze bloemisten Keuzehulp
  • Alle boeketten
    Alle boeketten
    Populaire boeketten Zomerboeketten Meest duurzame boeketten Veld en plukboeketten Zonnebloemen
    Rozen Cadeausets en luxe boeketten Rouw en condoleance Bruidsboeketten
    cat-blok-rozen

    Bekijk rozen

  • Alle gelegenheden
    Alle gelegenheden
    Verjaardag en Felicitatie Rouw en Condoleance Beterschap en Sterkte Liefde en Trouwen Bedankt en Geboorte Denken aan
    cta-liefde

    Vier de liefde met bloemen

  • Rouw en condoleance
    Rouw en condoleance
    Condoleance boeketten Rouwboeketten Rouwbloemstukken
    cta-condoleance-boeketten

    Condoleance boeketten

  • Brievenbus cadeaus
  • Buitenland
    Buitenland
    Bekijk alle landen > Australiƫ Belgiƫ Canada Denemarken
    Duitsland Engeland Frankrijk Italiƫ Luxemburg
    Noorwegen Spanje Portugal Verenigde Staten Zweden
    bloemen-buitenland-bestellen-fleurop

    Ontdek alle landen

  • Bloemenbon
    Bloemenbon
    Bloemenbon activeren en saldo checken Bloemenbon kopen
    fleurop-bloemenwinkel

    Vind een Fleurop bloemist

Categorieƫn
  • Alle boeketten
  • Alle gelegenheden
  • Rouw en condoleance
  • Brievenbus cadeaus
  • Buitenland
  • Bloemenbon
  • Klantenservice
  • Zakelijk
  • Duurzaam
  • Onze bloemisten
  • Keuzehulp

Vraag en antwoord

  • Veelgestelde vragen
  • Bestellen
  • Bezorging
  • Garantie en retouren
  • Betalen
  • Brievenbus cadeaus
  • Fleurop Bloemenbon
  • Fleurop Wenskaart
  • Veiligheid en privacy
  • Reviews

Bezorging

Kan ik het boeket ook naar een bedrijf, ziekenhuis of rouwcentrum sturen?

Ja, dat is mogelijk. Tijdens het bestellen kun je aangegeven waar je het boeket wil laten bezorgen. Je kunt hiervoor aangeven of het om een particulier adres, bedrijf of rouwcentrum gaat. De bloemist houdt dan rekening met het bezorgmoment (zo bezorgen zij bij bedrijven voor 17.00 uur).

Wil je een boeket in het ziekenhuis laten bezorgen? Laat dit weten in het opmerkingenveld 'Is er iets dat wij nog moeten weten?' Vul hierbij de afdeling en het kamernummer in. Zo kunnen wij het boeket gemakkelijk en snel bezorgen!
Let op: op sommige afdelingen in ziekenhuizen mogen helaas geen bloemen bezorgd worden, bij twijfel kun je hierover contact opnemen met het ziekenhuis.

https://www.fleurop.nl/veelgestelde-vragen/Bezorging/kan-ik-het-boeket-ook-naar-een-bedrijf-ziekenhuis-of-rouwcentrum-sturen/
Op welke dagen kan ik het boeket laten bezorgen?

Je kiest zelf op welke dag het boeket wordt bezorgd. Onze bloemisten bezorgen 6 dagen in de week, van maandag t/m zaterdag (m.u.v. feestdagen).

https://www.fleurop.nl/veelgestelde-vragen/Bezorging/op-welke-dagen-kan-ik-het-boeket-laten-bezorgen/
Kan ik zelf aangeven op welk tijdstip het boeket moet worden bezorgd?

Helaas is het niet mogelijk om een tijdstip of dagdeel voor bezorging aan te geven. Onze bloemisten streven ernaar alles voor 18.00u te bezorgen, echter kunnen wij dit bij drukke dagen niet garanderen. Je ontvangt automatisch een bevestiging wanneer het boeket bezorgd is.

https://www.fleurop.nl/veelgestelde-vragen/Bezorging/kan-ik-zelf-aangeven-op-welk-tijdstip-het-boeket-moet-worden-bezorgd/
Kan ik ook een boeket naar het buitenland sturen?

Ja, dat is mogelijk. Wij bieden hiervoor een speciaal assortiment aan.

Afhankelijk van het tijdsverschil, kun je vaak dezelfde dag nog een boeket laten bezorgen. Ongeveer 40.000 bloemisten verdeeld over zo'n 140 landen in de hele wereld zijn bij Fleurop aangesloten. Bij het bezorgadres vul je eenvoudig het adres en het telefoonnummer van de ontvanger in het buitenland in. 

Kom je er niet uit? Neem gerust even contact met ons op via de chat of bel: 0900 15 01 (geen extra kosten).

https://www.fleurop.nl/veelgestelde-vragen/Bezorging/kan-ik-ook-een-boeket-naar-het-buitenland-sturen/
Hoe laat wordt mijn boeket bezorgd?

Onze bloemisten doen iedere dag hun uiterste best om alle bestellingen te bezorgen tussen 09:00 en 18:00 uur. Door drukte of weersomstandigheden kan het soms gebeuren dat de levering na 18:00 uur plaatsvindt.


Als de ontvanger niet thuis is, proberen we het boeket bij de buren te bezorgen of laat de bloemist een briefje achter.

https://www.fleurop.nl/bloemenbon/veelgestelde-vragen/veelgestelde-vragen/Veelgestelde-vragen/Veelgestelde-vragen/Bezorging/hoe-laat-wordt-mijn-boeket-bezorgd/
Kan ik het boeket vandaag nog laten bezorgen?

Wanneer je op maandag t/m vrijdag voor 14.00 uur bestelt, wordt het boeket dezelfde dag nog bezorgd. Op zaterdag geldt voor 12.00 besteld, dezelfde dag bezorgd. Op zon- en feestdagen wordt er niet bezorgd.

https://www.fleurop.nl/veelgestelde-vragen/Bezorging/kan-ik-het-boeket-vandaag-nog-laten-bezorgen/
Kan ik het boeket ook anoniem versturen?

Ja, dat kan. Je persoonlijke gegevens worden nooit doorgegeven aan de ontvanger. Tenzij je zelf je naam op het kaartje vermeldt. Vermeld je geen naam op het kaartje dan wordt het boeket anoniem verstuurd. Gegevens van de besteller worden nooit zonder toestemming gedeeld met de ontvanger.

https://www.fleurop.nl/veelgestelde-vragen/Bezorging/kan-ik-het-boeket-ook-anoniem-versturen/
Hoe wordt het boeket bezorgd?

Het boeket wordt altijd persoonlijk bezorgd, wel zo leuk!

Elk Fleurop boeket wordt bezorgd in een mooie verpakking om het boeket te beschermen. De milieuvriendelijke verpakking maakt dat het boeket echt als een cadeau is ingepakt. 

Verzorgingstips voor de bloemen en de bloemenvoeding worden toegevoegd in een mapje. Hierop staan tevens gegevens van de Fleurop vakbloemist vermeld. 

https://www.fleurop.nl/veelgestelde-vragen/Bezorging/hoe-wordt-het-boeket-bezorgd/
Wat gebeurt er als de ontvanger niet thuis is?

De ontvanger van het boeket zal d.m.v. een niet-thuiskaart op de hoogte worden gebracht dat hij/zij de bezorger heeft gemist. Op de niet-thuiskaart staan de gegevens van de bloemist, waarmee de ontvanger contact kan opnemen om een vers boeket op te halen. Ook kan het zijn dat het boeket is bezorgd bij de buren. In dat geval wordt het adres van de buren vermeld op de kaart.

https://www.fleurop.nl/veelgestelde-vragen/Bezorging/wat-gebeurt-er-als-de-ontvanger-niet-thuis-is/
Wat zijn de bezorgkosten?

Een boeket wordt voor € 6,95 persoonlijk bezorgd door de lokale Fleurop bloemist, overal in Nederland. Na bezorging van het boeket ontvang je een bezorgbevestiging per e-mail.

Voor € 2,25 wordt de Fleurop Bloemenbon verstuurd.

https://www.fleurop.nl/veelgestelde-vragen/veelgestelde-vragen/Veelgestelde-vragen/Bezorging/wat-zijn-de-bezorgkosten/
Krijg ik een ontvangstbevestiging?

Onze bloemisten maken gebruik van Track & Trace. Zodra zij het boeket hebben bezorgd wordt dit verwerkt en ontvang jij een ontvangstbevestiging in je e-mail. Bezorgingen vinden in de ochtend en middag plaats.

Heb je (nog) geen bevestiging ontvangen? Controleer dan je ongewenste e-mail of wacht nog even tot einde van de middag.

https://www.fleurop.nl/veelgestelde-vragen/Bezorging/krijg-ik-een-ontvangstbevestiging/
Kan ik bloemen laten bezorgen op de waddeneilanden?

Je kunt bloemen laten bezorgen op de Waddeneilanden Texel, Terschelling en Ameland. Helaas is same-day delivery niet mogelijk.

Op Texel kunnen we ook op zaterdag bezorgen. Voor Terschelling en Ameland is bezorging alleen mogelijk op werkdagen. Omdat we afhankelijk zijn van de vrachtboot, moet je je bestelling uiterlijk de dag voor bezorging vóór 14:00 plaatsen.

Voorbeeld: Wil je op een woensdag een boeket laten bezorgen? Bestel deze dan uiterlijk dinsdag voor 14:00.

https://www.fleurop.nl/veelgestelde-vragen/Bezorging/kan-ik-bloemen-laten-bezorgen-op-de-waddeneilanden/
Is er een alcohol controle bij het bestellen/bezorgen van alcohol?

Bij Fleurop vinden wij het belangrijk dat er verantwoord wordt omgegaan met alcohol. Fleurop verkoopt daarom geen alcoholhoudende dranken aan jongeren onder de 18 jaar. Bij het bestellen van een boeket inclusief alcoholische drank vindt er een controle plaats in de checkout waarbij men ermee instemt dat zowel de besteller als de ontvanger 18 jaar of ouder is. Ook bij aflevering van het boeket vindt een leeftijdscontrole plaats.

https://www.fleurop.nl/veelgestelde-vragen/bloemenbon/veelgestelde-vragen/Bestellen/Bestellen/Bezorging/is-er-een-alcohol-controle-bij-het-bestellen-bezorgen-van-alcohol/
Kan ik een bezorgtijd kiezen?

Hoewel we de flexibiliteit bieden om een bezorgdatum te kiezen, kunnen we geen exacte bezorgtijd garanderen. Onze bloemisten plannen de route zo efficiƫnt en duurzaam mogelijk in. Daardoor hebben we geen inzicht in de exacte route. We hopen op je begrip en verzekeren je dat je boeket onderweg is naar de ontvanger.

https://www.fleurop.nl/bloemenbon/veelgestelde-vragen/veelgestelde-vragen/Veelgestelde-vragen/Veelgestelde-vragen/Bezorging/kan-ik-een-bezorgtijd-kiezen/
Service
  • Klantenservice
  • Veelgestelde vragen
  • Mijn account
  • Privacy statement
  • Algemene voorwaarden
Bloemen bezorgen
  • Populaire boeketten
  • Veld- & plukboeketten
  • Nieuwe boeketten
  • Gefeliciteerd bloemen
  • Brievenbus cadeaus
  • Beterschap en sterkte boeketten
  • Rozen
Fleurop
  • Over Fleurop
  • Bloemen bezorgen in
  • Vacatures
  • Inspiratie
  • Bloemenregister
  • Verzorgingstips
Inspiratie en nieuwe boeketten in je inbox?

Kies je taal

  • Thuiswinkel Waarborg
  • Ecommerce Europe
Bezorgt een goed gevoel