Veelgestelde vragen

Heb je vragen over het bezorgen of bestellen van bloemen? De veelgestelde vragen hebben we op een rijtje gezet. Staat je vraag er niet tussen neem dan contact op met de klantenservice. Wij helpen je graag verder!

Je kunt contact met ons opnemen door:

  • Te mailen naar: klantenservice@fleurop.nl
    Bij een eventuele klacht ontvangen wij ook graag de foto's van de desbetreffende bestelling.
  • Te bellen naar 0900- 1501 (geen extra kosten)
    Bereikbaar:
    Maandag t/m vrijdag van 8.30 tot 17.00 uur
    Zaterdag van 8.30 tot 12.30 uur
  • Of maak gebruik van ons contactformulier.

 

Vestigings - & bezoekadres

Fleurop Interflora Nederland BV
De Schutterij 1
3905 PJ Veenendaal
KvK-nummer: 30180920
Btw-identificatienummer: NL 8117.70.680.B01

 

Klachten

Indien je een klacht hebt over onze producten of onze service, dan kun je contact met ons opnemen via het contactformulier. Je ontvangt van je klacht geen ontvangstbevestiging, maar we zullen inhoudelijk binnen 14 dagen reageren. Mocht je het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kun je de klacht indienen bij de Geschillencommissie Thuiswinkel via www.sgc.nl of voorleggen aan het Europees ODR Platform via http://ec.europa.eu/consumers/odr/