Je kunt ons bereiken via:

Fleurop en de Fleurop bloemisten handelen jouw bestelling met de grootste zorg af. Mogelijk heb je hier vragen en/of opmerkingen over. We staan graag voor je klaar.

  • stuur een mailtje naar klantenservice@fleurop.nl, (bij een eventuele klacht ontvangen wij ook graag de foto's van de desbetreffende bestelling).
  • bel naar 0900- 1501 (geen extra kosten, bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 8.30 tot 17.00 uur en op zaterdag van 8.30 tot 12.30 uur) 
  • of maak gebruik van ons contactformulier
  • Vestigings- & bezoekadres: De Schutterij 1 - 3905 PJ Veenendaal
  • Ondernemingsvorm: Fleurop Interflora Nederland BV
  • KvK-nummer: 30180920 
  • Btw-identificatienummer: NL811770680B01

Suggesties en opmerkingen zijn van harte welkom. Met jouw opmerkingen kunnen wij onze dienstverlening namelijk verbeteren!

Klachten
Indien je een klacht hebt over onze producten of onze service, dan kun je contact met ons opnemen via het contactformulier. Je ontvangt van je klacht geen ontvangstbevestiging, maar we zullen inhoudelijk binnen 14 dagen reageren. Mocht je het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kun je de klacht indienen bij de Geschillencommissie Thuiswinkel via www.sgc.nl of voorleggen aan het Europees ODR Platform via http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Veelgestelde vragen
Heb je vragen over bezorging of bestellen van bloemen? We helpen je graag. We hebben de veelgestelde vragen voor je op een rijtje gezet. Je mag ook altijd bellen naar onze klantenservice.