Vraag en antwoord

Bestellen

Hoe plaats ik een bestelling?

Het bestelproces in een aantal overzichtelijke stappen:

  1. Kies het boeket
  2. Voeg gratis een tekstkaartje toe
  3. Voeg eventueel een cadeau artikel toe
  4. Vul de gegevens van de ontvanger in
  5. Vul je eigen gegevens in
  6. Betaal met iDEAL, Creditcard, Paypal, VVV giftcard, op rekening met Afterpay of met de Fleurop Bloemenbon
  7. Per mail ontvang je een bestelbevestiging
  8. De bloemist stelt het boeket samen
  9. De bloemist bezorgt de bestelling persoonlijk op het bezorgmoment naar keuze
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?

Neem bij wijzigingen of annuleren van je bestelling altijd even contact op met onze klantenservice. We zijn telefonisch te bereiken van maandag t/m vrijdag van 8.30 uur - 17.00 uur en op zaterdag tot 12.30 uur op tel. 0900 1501.

Hoe bestel ik een rouwboeket?

Rouwstukken en -boeketten kunnen, net als andere boeketten, via de webshop besteld worden. 

Hierbij is het natuurlijk extra belangrijk dat de bloemen op het juiste tijdstip en op de juiste locatie worden bezorgd. Bij het bestellen van het rouwstuk vragen we dan ook meer informatie dan bij reguliere bestellingen. Zo vragen we om een uitvaartdatum én bezorgdatum, zodat de bloemist weet op welk moment het boeket het mooist moet zijn.

Kan ik ook een bruidsboeket bestellen?

Het bruidsboeket en het bruidswerk is een belangrijk onderdeel van jullie bruiloft. Bruidsboeketten worden dan ook na een persoonlijk gesprek met de bloemist samengesteld. Het is dan ook niet mogelijk deze via de webshop te bestellen. Wel kun je natuurlijk naar hartelust inspiratie opdoen en een Fleurop bloemist in jou omgeving vinden.

Kan ik ook een cadeau meesturen?

Bij elk boeket kun je een product uit onze cadeaushop toevoegen. Zo heb je keuze uit knuffelberen, Merci-chocolade, vazen en verschillende soorten wijn. Ook zijn er combinatie-artikelen te verkrijgen van een boeket inclusief een cadeau.