Niet-ondersteunde browser
Uw browser wordt niet ondersteund. Gebruik een moderne browser, zoals Edge, Chrome, Firefox of Vivaldi.
Naar de startpagina
  • Mijn account
    Aanmelden
    of Registreren
  • Alle boeketten
    • Bestsellers
    • Paasboeket
    • Gefeliciteerd
    • Beterschap
    • Bedankt
    • Veldboeket
    • Rozen
    • Geboorte
    • Luxe boeketten
    • Planten
    • Lente/voorjaar
    • Rouwboeket
  • Rouwboeket
  • Buitenland
  • Zakelijk
  • Klantenservice
  • Bloemenbon
  • Magazine
  • categorieën
    • Alle boeketten
    • Rouwboeket
    • Buitenland
    • Zakelijk
    • Klantenservice
    • Bloemenbon
    • Magazine

    Vraag en antwoord

    • Veelgestelde vragen
    • Bestellen
    • Bezorging
    • Garantie en retouren
    • Betalen
    • Fleurop Bloemenbon
    • Fleurop Wenskaart
    • Veiligheid en privacy
    • Reviews

    Bestellen

    Hoe bestel ik een rouwboeket?

    Rouwstukken en -boeketten kun je bestellen op Fleurop.nl of bij de lokale Fleurop Bloemist.  

    Bij het bestellen van rouwwerk hebben wij extra informatie nodig om het rouwwerk op het juiste tijdstip en op de juiste locatie te bezorgen. Daarom vragen wij bij bezorging van rouwwerk bij een rouwcentrum om de bezorgdatum én uitvaartdatum. 

    Iedere bestelling met rouwwerk wordt door ons altijd persoonlijk en handmatig gecontroleerd. 

    https://www.fleurop.nl/veelgestelde-vragen/Bestellen/hoe-bestel-ik-een-rouwboeket/
    Kan ik ook een cadeau meesturen?

    Met een cadeau maak je jouw bestelling compleet! Bij ieder boeket kun je een product selecteren uit de Fleurop Cadeaushop. Zo heb je de keuze uit knuffelberen, Fleurop Flavours chocolade en bonbons, vazen en verschillende soorten dranken. Ook hebben wij een aantal boeketten gecombineerd met een cadeauartikel, deze vind je hier: boeket met cadeau.

    Per bestelling kun je twee cadeaushop artikelen toevoegen.

    https://www.fleurop.nl/veelgestelde-vragen/Bestellen/kan-ik-ook-een-cadeau-meesturen/
    Hoe plaats ik een bestelling?

    Het bestelproces in een aantal overzichtelijke stappen: 

    1. Kies een boeket 
    2. Voeg een wenskaart of fotokaart met persoonlijke boodschap toe*. 
    3. Voeg eventueel een cadeauartikel toe 
    4. Vul de bezorggegevens van de ontvanger in en kies het bezorgmoment 
    5. Vul jouw eigen gegevens in 
    6. Betaal de bestelling. Dit is o.a. mogelijk met iDEAL, Creditcard, PayPal, VVV-giftcard, op rekening of met de Fleurop Bloemenbon 
    7. Per mail ontvang je een bestelbevestiging 
    8. Je ontvangt per mail een bezorgbevestiging zodra het boeket bezorgd is. 

    *Wil je anoniem blijven, laat dan geen naam achter op de wenskaart. Wij geven nooit zonder toestemming gegevens van de afzender door. 

    https://www.fleurop.nl/veelgestelde-vragen/Bestellen/hoe-plaats-ik-een-bestelling/
    Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?

    Het aanbrengen van wijzigingen of het annuleren van de bestelling is alleen mogelijk wanneer het boeket nog niet onderweg is naar de ontvanger. 

    Helaas is het wijzigen van een ‘Eigen Ontwerp’ wenskaart t.w.v. € 3,50 niet mogelijk. Wil je een wijziging aanbrengen op de wenskaart (t.w.v. € 1,50) dan wordt hier € 1,50 voor in rekening gebracht.  

    Neem bij wijzigingen of annuleren van je bestelling altijd z.s.m. contact op met onze klantenservice. We zijn telefonisch te bereiken van maandag t/m vrijdag van 8.30 uur tot 17.00 uur en op zaterdag tot 12.30 uur via: 0900-1501 (geen extra kosten). Of per mail: [email protected] of chat en whatsapp (ook alleen tijdens openingstijden).

    https://www.fleurop.nl/veelgestelde-vragen/Bestellen/kan-ik-mijn-bestelling-nog-wijzigen-of-annuleren/
    Kan ik ook een bruidsboeket bestellen?

    Op Fleurop.nl bieden wij geen bruidsboeketten of bruidswerk aan, maar wel veel inspiratie. Je kunt een bruidsboeket bestellen via een lokale Fleurop bloemist. Deze vind je via lokale Fleurop vakbloemist. We wensen je voor nu alvast een hele mooie trouwdag! 💞

    https://www.fleurop.nl/veelgestelde-vragen/Bestellen/kan-ik-ook-een-bruidsboeket-bestellen/
    Is er een alcohol controle bij het bestellen/bezorgen van alcohol?

    Bij Fleurop vinden wij het belangrijk dat er verantwoord wordt omgegaan met alcohol. Fleurop verkoopt daarom geen alcoholhoudende dranken aan jongeren onder de 18 jaar. Bij het bestellen van een boeket inclusief alcoholische drank vindt er een controle plaats in de checkout waarbij men ermee instemt dat zowel de besteller als de ontvanger 18 jaar of ouder is. Ook bij aflevering van het boeket vindt een leeftijdscontrole plaats.

    https://www.fleurop.nl/veelgestelde-vragen/bloemenbon/veelgestelde-vragen/Bestellen/Bestellen/Bezorging/is-er-een-alcohol-controle-bij-het-bestellen-bezorgen-van-alcohol/
    Service
    • Zoek een bloemist
    • Fleurop Bloemenbon
    • Zakelijk bloemen bestellen
    • Buitenland
    • Klantenservice
    • Mijn account
    • Veelgestelde vragen
    • Algemene voorwaarden
    • Privacy statement
    Populaire categorieën
    • Onze bestsellers
    • Beterschap boeketten
    • Bedankt boeketten
    • Gefeliciteerd bloemen
    • Geboorte bloemen
    • Rozen bestellen
    • Rouwboeket
    • Veldboeketten
    Magazine
    • Nieuws
    • Over ons
    • Vacatures
    • Magazine
    • Lifestyle
    • Bloemenregister
    • Betekenis bloemen
    Ontvang onze nieuwsbrief
    • Thuiswinkel Waarborg
    • Ecommerce Europe
    • Wij zijn aangesloten bij klantenservicefederatie
    Bezorgt een goed gevoel
    Deze website maakt gebruik van cookies om de best mogelijke ervaring te garanderen. Meer informatie...