Vraag en antwoord

Fleurop Bloemenabonnement

Kan ik het bezorgmoment wijzigen?

Het is tot twee werkdagen voor bezorging mogelijk om het bezorgmoment te wijzigen. Let op! Bij wijziging van het bezorgmoment zal het bezorgritme verschuiven. Wil je het boeket éénmalig op een ander moment ontvangen? Dat is mogelijk, neem hiervoor contact op met onze klantenservice.

Kan ik mijn boeketwensen doorgeven?

In jouw profiel is het op dit moment niet mogelijk om jouw boeketwensen door te geven. De Fleurop bloemist is een echte vakbloemist. Aan hem/haar kun je altijd jouw wensen doorgeven, zodat hier rekening mee gehouden kan worden. 

Biedt Fleurop garantie op haar boeketten?

Fleurop garandeert 7 dagen een mooie bos, mits je de bloemen goed verzorgt natuurlijk. Bloemen zijn een natuurproduct, hierdoor kan het voorkomen dat de kwaliteit toch een keer tegenvalt. Laat dit ons dan binnen 7 dagen na ontvangst van het boeket weten met een aantoonbare foto.

Wanneer ontvang ik het eerste boeket?

Het is mogelijk om jouw eerste boeket van het Fleurop Bloemenabonnement twee werkdagen na de aanvraag van jouw abonnement te ontvangen.

Hoe kan ik mijn abonnement pauzeren?

Ga je op vakantie? Of ben je de aankomende week weinig thuis? Dan kun je jouw abonnement tijdelijk pauzeren. Het doorgeven van een pauze doe je uiterlijk twee werkdagen voor bezorging. Dit doe je door in te loggen. Je ziet direct op welke datum het volgende boeket wordt bezorgd. Klik op ‘aanpassen’ op de datum te wijzigen.  

Hoe vaak wordt een boeket bezorgd?

Je kiest zelf de bezorgfrequentie van het boeket. Je kunt wekelijks, één keer in de twee weken of maandelijks jouw boeket thuis laten bezorgen. Wil je dit wijzigen? Dit kan door in te loggen en de verzendfrequentie aan te passen.

Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?

Je kan het abonnement te allen tijde opzeggen. Houd hierbij rekening met een opzegtermijn van 48 uur voor bezorging van het volgende boeket. Opzeggen van het abonnement doe je op jouw persoonlijke profiel. Onder in het profiel is het mogelijk om te kiezen voor ‘Annuleer je abonnement’.

Wanneer vindt de betaling van mijn abonnement plaats?

De eerste betaling vindt plaats bij het afsluiten van het abonnement. Dit kan doormiddel van een iDEAL of Creditcardbetaling. De volgende boeketten worden afgeschreven doormiddel van een automatische incasso. De incasso vindt plaats na bezorging van het boeket. Het exacte tijdstip van afschrijven kan per bank verschillen.

Hoe kan ik mijn abonnement betalen?

Het eerste boeket van het abonnement kun je betalen met iDEAL of Creditcard. De volgende boeketten worden afgeschreven doormiddel van een automatische incasso. De incasso vindt plaats na bezorging van het boeket.

Zijn er extra kosten aan het abonnement verbonden?

Nee, er zijn geen extra kosten aan het abonnement verbonden.

Moet ik verzendkosten voor mijn abonnement betalen?

Het boeket wordt persoonlijk bezorgd door jouw lokale bloemist. De kosten voor het bezorgen zijn verwerkt in het totaalbedrag.

Hoe kan ik aangeven wanneer ik mijn boeket wil ontvangen?

Het is op dit moment helaas niet mogelijk om een tijdstip van bezorging aan te geven. Wil je het boeket graag op een specifiek moment ontvangen? Dan vragen wij dit te overleggen met jouw lokale bloemist.

Kan ik het bezorgmoment nog wijzigen?

Het is tot twee werkdagen voor bezorging mogelijk om het bezorgmoment te wijzigen in jouw persoonlijke profiel. Let op! Bij wijziging van het bezorgmoment zal het bezorgritme verschuiven. Wil je het boeket éénmalig op een ander moment ontvangen? Dat is mogelijk, neem hiervoor contact op met onze klantenservice.

Hoe wordt het boeket van mijn abonnement bezorgd?

Het boeket is voorzien van verzorgingstips en een zakje snijbloemvoeding, zodat je optimaal kunt genieten van de bloemen.

Wat moet ik doen wanneer mijn boeket niet is bezorgd?

Neem dan contact op met onze klantenservice door te bellen naar 0900-1501 (geen extra kosten). Wij zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 8:30 en 17:00 uur en op zaterdag tussen 8:30 en 12:30 uur.

Wat gebeurt er wanneer ik niet thuis ben op het bezorgmoment?

Wanneer je niet thuis bent wordt het boeket bezorgd bij de buren of kun je het ophalen bij jouw lokale Fleurop bloemist.

Kan ik mijn abonnement pauzeren?

Het abonnement kun je op elk gewenst moment in jouw persoonlijk profiel pauzeren mits dit twee werkdagen voor bezorging is doorgegeven. Dit omdat de bloemist jouw bloemen vers inkoopt op de veiling of groothandel. Pauzeren betekent dat de bezorging van het boeket voor een bepaalde week/periode komt te vervallen. De week erna wordt de bezorging hervat, tenzij je de bezorging opnieuw pauzeert.

In alle gevallen bij zowel het opzeggen als pauzeren dien je voor de deadline voor abonnementswijzigingen de overeenkomst te pauzeren of op te zeggen om te voorkomen dat het boeket wordt bezorgd en kosten in rekening worden gebracht.

Hoe lang loopt mijn abonnement?

Wanneer je abonnee bent geworden bij Fleurop spreken wij van een overeenkomst voor onbepaalde tijd. Een overeenkomst voor onbepaalde tijd kan je te allen tijde opzeggen.

Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?

Het opzeggen van het abonnement is mogelijk in jouw persoonlijke profiel of door contact op te nemen met de klantenservice. Opzeggen van de overeenkomst, dien je minimaal twee werkdagen voor levering van het eerstvolgende boeket te doen. De leveringen worden dan direct stopgezet. Doe je dit binnen 2 werkdagen voor de eerstvolgende levering, dan wordt het abonnement na deze levering stopgezet.