Ken je dat gevoel? Die verjaardag van je beste vriendin, die ene collega die wel wat steun kan gebruiken, of je neefje die zijn droomjob heeft gevonden – steeds vaker sturen we bij deze gelegenheden gewoon een appje. In een wereld waarin afstanden slechts een klik verwijderd zijn, zijn online felicitaties en berichtjes begrijpelijk en handig. In onze drukke levens ontbreekt vaak de tijd om iedereen persoonlijk te bezoeken, en een simpele emoji lijkt dan een gemakkelijke oplossing. Maar laten we eerlijk zijn, een emoji komt niet écht binnen, toch?
Stuur eens iets dacht écht binnenkomt
In onze nieuwe campagne laten we de écht verbinding zien, de verbinding die je niet online maar offline voelt. Met een prachtig boeket van Fleurop breng je de liefde, vreugde en felicitaties op een manier die niet alleen tastbaar is, maar ook een glimlach op het gezicht tovert! En ook in momenten van verdriet brengt Fleurop troost met haar boeketten.
Bij Fleurop begrijpen we de waarde van echte connecties. Onze prachtige boeketten zijn eenvoudig en snel te versturen (voor 14.00 uur besteld, vandaag nog bezorgd!). Met slechts een paar klikken stuur je een mooi cadeau dat écht binnenkomt.
Social first
Vanaf 2 oktober zal de nieuwe campagne niet te missen zijn! Fleurop hanteert hierbij de eerder ingezette ‘social first strategie’. De campagne is geproduceerd door social bureau Somention, waarbij de social kanalen de focus hebben en aangevuld wordt met een ATL laag. Je zult het zien op YouTube, Facebook, Instagram en TikTok en horen op de radio. Stuur jij binnenkort ook iets dat écht binnenkomt?
Credits
De commercial werd gemaakt door Somention, voor de media inzet zijn Stroom & M2OC verantwoordelijk.