Ze hebben meer gemeen dan je denkt: bloemen en muziek. Beide producten brengen gevoelens over. En zoals artiesten hun hele ziel en zaligheid in een lied leggen, werken bloemisten met passie aan hun creaties. “We zijn erg blij met Fleurop als partner”, vertelt John Lubach. Hij is Cross Media Directeur van 100% NL. “Bloemen en muziek vullen elkaar perfect aan, wij versterken elkaar. Dat is de kracht van deze samenwerking.” 

Bloemen voor genomineerden en winnaars 
De samenwerking tussen de marktleider in bloemen en 100% NL is vandaag officieel gestart. Fleurop zal via de diverse mediakanalen van 100% NL hoorbaar en zichtbaar zijn. In aanloop naar én tijdens de uitreiking van de 100% NL Awards op 20 februari 2018 zet Fleurop artiesten in de spotlights. Bloemen zijn er voor genomineerden, voor de winnaar van de Oeuvre Award, tijdens de bekendmaking van het muziekmoment van het jaar en natuurlijk tijdens de feestelijke uitreiking van de 100% NL Awards. 

100% NL Awards 
De 100% NL Awards worden sinds 2009 uitgereikt en zijn inmiddels uitgegroeid tot de grootste publieksprijs voor Nederlandse popartiesten. Heel Nederland kan vanaf 20 november zijn stem uitbrengen in zeven verschillende categorieën. Op 20 februari 2018 worden de winnaars bekendgemaakt. Diverse grote Nederlandse artiesten, zoals Guus Meeuwis, Marco Borsato, Ali B, Nick & Simon, Miss Montreal en Kensington, hebben al eens een award in ontvangst mogen nemen