Daarin laat ze zien dat bloemen voor de viering van iedere mijlpaal een schitterend geschenk zijn.

“Een verjaardag, nieuwe woning, geboorte, met pensioen gaan, het behalen van je rijbewijs of diploma… Elke mijlpaal is reden tot een feestje”, legt Renée uit. “En bij feest horen bloemen.”

Boeket & bloemist in beeld
De tv-commercial vormt de basis van de campagne waarmee Fleurop kijkers inspiratie biedt voor een fleurig geschenk. Daarin zien we hoe Renée met passie en de allermooiste bloemen een boeket samenstelt, terwijl klanten haar informeren over de bijzondere mijlpaal waar het boeket voor bedoeld is. “Het is een gave spot geworden”, laat Renée weten. “Het boeket dat ik erin maak is er echt één waar mijn liefde voor bloemen vanaf spat. Bloemen verrassen, ontroeren, verblijden. Met plezier laat ik dat aan de kijkers zien!” De commercial is vanaf maandag te zien op tv en wordt ook onder de aandacht gebracht via social media en online video.

Bezorg een goed gevoel Ook deze campagne brengt de essentie van Fleurop in beeld: elkaar een goed gevoel bezorgen. “Iets waar onze bloemisten zich dagelijks voor inzetten door de mooiste boeketten te maken”, ligt Jeroen de Zwart, algemeen directeur van Fleurop, toe. “Op vakkundige wijze leggen zij in elke creatie het gevoel van de gever. Niemand kan dat vakmanschap beter in beeld brengen dan onze eigen bloemisten. We zijn er trots op dat Renée de komende weken op tv te zien is.”