Driekwart van hen beoordeelt de marktleider in bloemen met een 9 of hoger.

Tussen 1 januari 2019 en vandaag kreeg Fleurop 15.500 beoordelingen. Het resultaat: gemiddeld een vette 9. 75% van de consumenten gaf een 9 of hoger. 55% beoordeelde Fleurop zelfs met een 10.

“Wij en onze vakbloemisten zijn ontzettend trots”, vertelt Jeroen de Zwart, algemeen directeur van Fleurop: “We leggen de lat hoog. Met zijn allen werken we er dagelijks hard aan om de gever en de ontvanger van een boeket een goed gevoel te bezorgen. Dat zit ‘m niet alleen in de kwaliteit van onze bloemen en het vakmanschap van onze bloemisten, maar ook in aandacht voor service en duurzaamheid. Het is mooi om die goede gevoelens terug te zien in de vele positieve beoordelingen die op de website van klantbeoordelingsspecialist Kiyoh staan.”

Fleurop aan de lijn
Is een klant toch ontevreden, dan onderneemt Fleurop actie. De Zwart: “Geeft iemand een onvoldoende, dan zoeken wij uit welke producten diegene heeft besteld en wat het probleem is.

Vervolgens bellen we de bloemist om samen een oplossing voor de klacht te vinden. Daarna contacteren we de klant. Die is vaak verrast dat wij bellen. Bloemen zijn blijmakers, dus teleurstellingen verhelpen heeft onze prioriteit.” Veel klachten zijn er overigens niet. Maar liefst 94% van de consumenten beveelt Fleurop aan.

Kiyoh beoordelingen
Beoordelingen zijn te vinden via: beoordelingen Fleurop.