Dagelijks laten tientallen klanten hun beoordeling achter op Fleurop.nl. Deze week werd de 50.000ste beoordeling geplaatst. De marktleider in bloemenbezorging wordt gemiddeld beoordeeld met een 8,7. Plaatst een klant een onvoldoende, dan neemt Fleurop direct contact op.

Sterren, oordeel en tip
Alle klanten kunnen hun bestelling bij Fleurop eenvoudig beoordelen, door hun ervaring een aantal sterren te geven, met een maximum van vijf. Daarnaast krijgen zij ruimte om hun oordeel toe te lichten en een tip te geven voor verbetering. Fleurop hecht veel waarde aan deze beoordelingen. De klantenservice van het bedrijf doet er alles aan om ieders ervaring tot een succes te maken. Michel van Slingerland, marketing- en salesmanager van Fleurop: “Mensen kiezen vooral voor ons vanwege de hoge kwaliteit die ze mogen verwachten. Wij zijn daar erg scherp op: niet alleen de boeketten moeten eruit springen, maar ook onze service. Een goed gevoel bij de klant én bij de ontvanger van de bloemen: daar streven wij naar. Dit goede gevoel weerklinkt in de vele positieve beoordelingen op Fleurop.nl."

'Hallo, met Fleurop'

Elke klacht is een kans, vinden ze bij Fleurop: "Geeft iemand een onvoldoende, dan zoeken wij uit wat deze persoon heeft besteld, wat er is misgegaan en hoe wij dat kunnen rechttrekken. Vervolgens bellen we de bloemist om de klacht op te lossen, en daarna de klant. Die is vaak positief verrast door ons telefoontje. Mensen vinden het prettig dat hun onvoldoende serieus genomen wordt en dat wij hun klacht zo goed mogelijk oplossen. Daarvoor krijgen wij regelmatig complimenten. En dat zorgt ervoor dat steeds meer mensen Fleurop vier of vijf sterren geven. Wij zijn dan ook erg trots op het gemiddelde beoordelingscijfer, momenteel een 8,7!"