Daar zijn wij erg blij mee, want wij willen graag weten hoe je onze boeketten en service ervaart. Het gemiddelde cijfer uit al deze beoordelingen is een 8,9. Plaatst een klant een onvoldoende, dan nemen wij direct contact op.

• 94% van de beoordelaars geeft aan dat ze Fleurop bij anderen aanbevelen.
  • Het gemiddelde beoordelingscijfer is een 8,9!

Eruit springen Mensen kiezen vooral voor ons vanwege de hoge kwaliteit die ze mogen verwachten. Wij zijn daar erg scherp op: niet alleen de boeketten moeten eruit springen, maar ook onze service. Een goed gevoel bij de klant én bij de ontvanger van de bloemen: daar streven wij naar. Dit goede gevoel weerklinkt in de beoordelingen, daar zijn we trots op!

'Hallo, met Fleurop' Geeft iemand een onvoldoende, dan zoeken wij uit wat deze persoon heeft besteld, wat er is misgegaan en hoe wij dat kunnen rechttrekken. Vervolgens bellen we de bloemist om de klacht op te lossen, en daarna de klant. Die is vaak positief verrast door ons telefoontje. Mensen vinden het prettig dat hun onvoldoende serieus genomen wordt en dat wij hun klacht zo goed mogelijk oplossen.

Sterren, oordeel en tip
Heb jij Fleurop al eens beoordeeld? Zo werkt het:

• Je geeft je ervaring een aantal sterren, maximaal vijf.
  • Je geeft een toelichting of een tip voor verbetering.

Fleurop hecht veel waarde aan deze beoordelingen. Onze klantenservice doet er alles aan om ieders ervaring tot een succes te maken.

Laat een beoordeling achter op de site van Kiyoh: beoordeel Fleurop.

Meer persberichten lezen? Bekijk: Fleurop in het nieuws