1. Wanneer wordt mijn boeket bezorgd?

Bestel je op werkdagen voor 14.00 uur, dan wordt het boeket vandaag nog bezorgd. Op zaterdag geldt voor 12.00 uur besteld, dezelfde dag bezorgd. Op zon- en feestdagen wordt er niet bezorgd.

 

2. Welke maatregelen neemt Fleurop om bloemen veilig te bezorgen? 

Wij bezorgen de boeketten vanaf heden contactloos. Bezorgers zullen het boeket bij aflevering voor de deur neerzetten. Om tot een correcte levering te komen vragen wij bij het plaatsen van een bestelling het telefoonnummer van de ontvanger in te vullen, zodat contact gelegd kan worden over het moment van bezorgen.   

 

3. Zijn alle soorten bloemen en boeketten nog beschikbaar? 

De bloemisten merken duidelijk in de winkels de gevolgen van het corona-virus. Het bloemenaanbod is anders dan normaal. Dit betekent dat we helaas niet alles kunnen leveren. We hebben het assortiment op Fleurop.nl aangepast en hierdoor is het aanbod minder groot dan jullie van ons gewend zijn. Echter er is nog voldoende keuze om een mooi boeket te laten bezorgen. 

 

4. Hoe wordt de veiligheid van klanten gewaarborgd in de winkels? 

We vragen de klanten in de winkel zoveel mogelijk contactloos te betalen om direct contact te vermijden. Dit geldt ook voor de fysieke afstand met de medemens. Het advies is om 1,5 meter afstand te houden. In deze tijden moeten we op elkaar passen. 

 

5. Worden klanten met (milde) klachten geweerd? 

Vanuit het RIVM wordt geadviseerd om met milde klachten, zoals hoesten, verkouden zoveel mogelijk thuis te blijven. We hopen dat we met deze maatregel elkaar kunnen helpen en mensen de verantwoording nemen met klachten niet naar de winkel te komen.  

 

6. Wordt er nog bezorgd in het buitenland?

Op dit moment kunnen er helaas geen bloemen bezorgd worden in/op:

  • de Bahama's

In overige landen kunnen we gelukkig wel weer bezorgen. Mocht dit tijdens lopende bestellingen veranderen, dan neemt de Klantenservice hierover contact met je op.