1. Als ik online een boeket bestel, wordt dit dan nog bezorgd? 

Vooralsnog is het gewoon mogelijk bloemen online te bestellen en onze Fleurop bloemisten zullen het bezorgen. Wel nemen we enkele maatregelen met het bezorgen van boeketten. Bestel je een boeket voor 12:00 uur dan wordt het boeket vandaag nog bezorgd (op zaterdag tot 10:00). Vanwege de drukte is het helaas niet mogelijk om een bezorgmoment te kiezen.

Tijdens het Paasweekend blijven wij allemaal zoveel mogelijk thuis, waardoor wij extra drukte verwachten. Vanwege oplopende drukte kunnen wij rond het paasweekend (vrijdag 10 april en zaterdag 11 april) geen garanties geven over de bezorgdatum. Onze bloemisten doen hun uiterste best om je zo goed mogelijk te helpen, maar het kan voorkomen dat de afleverdatum afwijkt van hetgeen je gekozen hebt.

 

2. Welke maatregelen neemt Fleurop om bloemen veilig te bezorgen? 

Wij bezorgen de boeketten vanaf heden contactloos. Bezorgers zullen het boeket bij aflevering voor de deur neerzetten. Om tot een correcte levering te komen vragen wij bij het plaatsen van een bestelling het telefoonnummer van de ontvanger in te vullen, zodat contact gelegd kan worden over het moment van bezorgen.   

 

3. Zijn alle soorten bloemen en boeketten nog beschikbaar? 

De bloemisten merken duidelijk in de winkels de gevolgen van het corona-virus. Het bloemenaanbod is anders dan normaal. Dit betekent dat we helaas niet alles kunnen leveren. We hebben het assortiment op Fleurop.nl aangepast en hierdoor is het aanbod minder groot dan jullie van ons gewend zijn. Echter er is nog voldoende keuze om een mooi boeket te laten bezorgen.  

 

4. Hoe wordt de veiligheid van klanten gewaarborgd in de winkels? 

We vragen de klanten in de winkel zoveel mogelijk contactloos te betalen om direct contact te vermijden. Dit geldt ook voor de fysieke afstand met de medemens. Het advies is om 1,5 meter afstand te houden. In deze tijden moeten we op elkaar passen. 

 
5. Worden klanten met (milde) klachten geweerd? 

Vanuit het RIVM wordt geadviseerd om met milde klachten, zoals hoesten, verkouden zoveel mogelijk thuis te blijven. We hopen dat we met deze maatregel elkaar kunnen helpen en mensen de verantwoording nemen met klachten niet naar de winkel te komen.  


6. Wordt er nog bezorgd in het buitenland?

Ieder land heeft haar eigen maatregelen genomen. Dit betekent dat er in veel landen op dit moment niet bezorgd wordt. Dagelijks wordt dit lijstje aangepast. Mocht dit gebeuren nadat je een bestelling gedaan hebt, dan nemen wij hierover contact met je op. Vanzelfsprekend wordt dan de bestelling geannuleerd.

Landen waar wij op dit moment niet bezorgen:

Aruba
België
Cyprus
Dominicaanse Republiek
Filipijnen
Griekenland
India
Italië
Jamaica
Jordanie
Kenia
Kroatië
Maleisië
Malta
Marokko
Mauritius
Nieuw-Zeeland
Oostenrijk
Peru
Puerto Rico
Seychelles
Slovenië
Spanje
Sri Lanka
Tsjechië
Venezuela
India