1. Wanneer wordt mijn boeket bezorgd?

Bestel je op werkdagen voor 14:00 uur en zaterdag voor 12:00 uur, dan wordt het boeket dezelfde dag nog bezorgd. Op zon- en feestdagen wordt er niet bezorgd, tenzij vooraf anders gecommuniceerd.

 

2. Welke maatregelen neemt Fleurop om bloemen veilig te bezorgen? 

Wij bezorgen de boeketten met inachtneming van gepaste afstand. Om tot een correcte levering te komen vragen wij bij het plaatsen van een bestelling het telefoonnummer van de ontvanger in te vullen, zodat contact gelegd kan worden over het moment van bezorgen.   

 

3. Zijn alle soorten bloemen en boeketten nog beschikbaar? 

Het bloemenaanbod is anders dan normaal. Dit betekent dat we helaas niet alles kunnen leveren. We hebben het assortiment op Fleurop.nl aangepast en hierdoor is het aanbod minder groot dan jullie van ons gewend zijn. Ook kan het boeket afwijken van de foto.

Echter er is nog voldoende keuze om een mooi boeket te laten bezorgen. 

 

4. Wordt er nog bezorgd in het buitenland?

Op dit moment kunnen er helaas geen bloemen bezorgd worden in/op:

  • de Bahama's
  • Azerbeidzjan, Turkije, Noord Cyprus (geen bezorging op zaterdag)

In overige landen kunnen we gelukkig wel bezorgen, maar dit kan ieder moment veranderen. Mocht een bezorging niet meer mogelijk zijn en is de bestelling al geplaatst, dan neemt de Klantenservice hierover contact met je op en annuleren we de bestelling.