Klantenservice

Heb je vragen over bestellen, betalen of onze bloemen? Onze klantenservice helpt je graag verder. Je kunt met ons bellen, mailen of chatten.

Klantenservice

Fleurop en Fleurop bloemisten handelen jouw bestelling met de grootste zorg af. Mogelijk heb je hier vragen en/of opmerkingen over. We staan graag voor je klaar.

  • stuur een mailtje naar klantenservice@fleurop.nl, (bij een eventuele klacht ontvangen wij ook graag de foto's van de desbetreffende bestelling).
  • bel ons op de Fleurop Bloemenlijn 0900 15 01 (geen extra kosten, bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 8.30 tot 17.00 uur en op zaterdag van 8.30 tot 12.30 uur) 
  • of maak gebruik het contactformulier
  • Vestigings- & bezoekadres: De Schutterij 1 3905 PJ Veenendaal
  • Ondernemingsvorm (Fleurop Interflora Nederland BV)
  • KvK-nummer: 30180920 
  • Btw-identificatienummer: NL811770680B01

Suggesties en opmerkingen zijn van harte welkom. Met jouw opmerkingen kunnen wij onze dienstverlening namelijk verbeteren!

Zoek een bloemist

Op zoek naar een lokale bloemist van Fleurop? Zoek op basis van plaatsnaam of postcode naar een bloemist in de buurt. Je kunt daar ook terug vinden of een bloemist duurzaam is. Klik op: Zoek een bloemist

Klachten

Indien je een klacht hebt over onze producten of onze service, dan kun je contact met ons opnemen via het contactformulier. Je ontvangt van je klacht geen ontvangstbevestiging, maar we zullen inhoudelijk binnen 14 dagen reageren. Mocht je het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kun je de klacht indienen bij de Geschillencommissie Thuiswinkel via www.sgc.nl of voorleggen aan het Europees ODR Platform via http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Veelgestelde vragen

Heb je vragen over bezorging of bestellen van bloemen? We helpen je graag. We hebben de veelgestelde vragen voor je op een rijtje gezet. Mocht je liever direct contact hebben. Neem dan contact op met één van onze medewerkers van de klantenservice.